Na miesiące, dni przed impaktem

Z dawien dawna nie pisałem. Lenistwo i tyle, bo na niwie RPG dzieję się co nieco. Oto fascynacji chtultystycznych ciąg dalszy. Od wakacji rozgrywamy kampanię Nocturnum (pierwotnie na klasyczne ZC, z czasem przerobione na D20 Call of Cthulhu. W zasadzie to nasza pierwsza rozgrywka na D20 Modern).

Kampania wydaje się interesująca. Ot gracze jak zwykle ratują świat. Jest XXI wiek, tajemnicza korporacja wprowadza swój nieodzownie bluźnierczy i tajemniczy plan w życie. W kierunku Ziemi zmierza gigantyczna kometa SH01, wciąż przyspieszając już wkrótce zmieni nasz świat w wypalony wrak. Gdzieś pośró tego wszystkiego są gracze. Osamotnieni, jak to bywa w tego typu historiach. Sami przeciw wszystkim. Z mojego punktu widzenia ta kampania w dużej mierze przypomina mi dawne nasze rozgrywki w CP2020. Gracze to w większości fajterzy, ich przeciwnikiem nie są kultyści (a raczej nie oni głównie :)), lecz wykwalifikowany personel bojowy korporacji, na czele której stoi rasa dziwnych i złowieszczych istot. Sporo akcji, mniej klasycznego grzebania w foliałach i manuskryptach.

Obecnie BG skończyli scenariusz, który toczył się na pokładzie duńskiej platformy wiertniczej atakowanej przez setki Istot z Głębin z samym Dagonem na czele. Ludzie na całym świecie od kilku dni wiedzą, że w za jakiś czas ich cywilizacja przestanie istnieć. Napięcie rośnie, ludzkość wpada w spiralę nieopanowanej agresji i przemocy:

A co za parę miesięcy? Nadleci Zagłada :):

Być może będę miał okazję zniszczyć świat, jeśli BG nie spiszą się jak należy.

komentarzy 20

  1. No ładnie, człowiek przez kilka dni na platformie siedzi i nie ogląda telewizji, a potem włącza wiadomości, a tu takie… wiadomości. Co się na tym świecie porobiło!
    I to niby przez nasze plotkarstwo to wszystko?? Normalnie, czuję się zaszczycona.
    A tak poza tym, fajny filmik. Fabuła mi się podoba. I zakończenie. ;D

  2. Zakończenie fpyte. Są fajerwerki i duże Bum! Wszystko z regułami gatunku. 🙂

  3. Normalnie, aż się przestane starać.. Chcę to BUM ujrzeć na własne oczy, nawet, jeśli to miało by być ostatnie, co w życiu zobaczę (tak, wiem, będzie). :}

  4. Przynajmniej raz na 100 lat ktos przewiduje Koniec Wszystkiego 🙂 Dlaczego akurat w te przepowiednie uwierzyli ? :)Co sie posmialem to moje 🙂 fajterzy ktorzy nie moga w nic trafic i pewien zlosliwiec pierwszy do drabinki i ostatni do walki -jak zwykle!oraz fachowcy od przelewow (dobrze ze kamerka w lapie byla wylaczona 😀 ) 😛 Wszyscy chca nas rozwalic…albo wracaja nawet jesli juz damy im rade (patrz mnich Kage) znowu bez kasy ,broni i wy..korzystani przez wszystkich nie tracimy jednak animuszu i za tydzien jedziemy na Syberie! (pociagiem w ktorym czesc skladu jest obsadzona przez naszych glownych adwersarzy – ale co tam! ) Dziekuje za fajna sesje

  5. Jesteś bardziej apokaliptyczny od tych bestii z TemCo. Co tam! Dacie radę, jak zwykle:). Jaro zarzuci złośliwym tekstem i odniesiecie kolejny wspaniały sukces!

    A przelewy bankowe to już inna historia. To było takie wrzeszczenie: „Panoooowie!!! Tu jesteśmy, tutaj!” 🙂

  6. Jako pierwszy do drabinki bo odrobiłem lekcję „z nimi się nie walczy tylko ucieka” ;p A pogłoski o końcu świata są mocno przesadzone 😉

  7. Eeeeeej nie osłabiaj napięcia. Kometa przyleci i przypieprzy :).

    A co do odrabiania lekcji: najpierw nabijasz się z przystrzygarek do żywopłotów a potem nie masz czym walczyć 🙂

  8. A pozostałym to faktycznie pomogły ;p A poza tym chciałbym zauważyć że to ja utorowałem drogę ucieczki (z niewielką pomocą takiego jednego przerośniętego potworka, który później chciał nas nastaszyć). 😀

  9. Nie ma jakiegoś sposobu na zmianę tej ikonki po prawej?

  10. Chodzi o avatarka? Jest, stwórz sobie konto i daj avka:)

  11. Ciekawe jak teraz wyjdzie 🙂

  12. JAro jest tu piosenka ze specjalna dedykacja dla Twojej postaci na jutrzejsze rpg 😀

    http://pl.youtube.com/watch?v=oVKdDOnMyOE

  13. az do Samarkandy , az do Samarkandy 😛

  14. To ja też mam coś dla Was. Tak kończą odważni http://pl.youtube.com/watch?v=k_kv4p65q3s

  15. Panowie … ja widzę, że emocje narastają. Spirala agresji, absurdu i nagłych napadów lęku (patrzcie nasz dzielny Alex) powoduje u was poważne objawy…Stres was zjada no…
    To ja proponuje pawulonik z morfinką :):D:D:D a potem to niech się wali na r… znaczy się asteroidom mówimy zdecydowane NIE !!!

  16. A to jest moj teledysk na Koniec Swiata … tax payers money at work…
    http://pl.youtube.com/watch?v=8h710ptFIMk

  17. Ja tam jestem optymistą 😛

  18. Jakieś aktualizacje w tym roku?? ;p

  19. No mam taki zamiar. NA razie mam zarypane w pracy. Temat notki jest i muszę na dniach, przed sesją wrzucić.

    Pozdr

Skomentuj

