Wieeeelka mapa Altdorfu od Altdorfskiego Koresponendenta.

Jeśli ktoś jeszcze nie zna warhammerowego bloga The Altdorf Correspondent, to nic tylko wypada polecić. Akurat ukazała się na nim zaktualizowana wielka mapa Altdorfu (do ściągnięcia tutaj). Format PDF, możliwość wskazywania ważnych miejsc etc. Mapa dostosowana do drugiej edycji, ale o ile wiem (poza domyślną liczbą mieszkańców) różnice nie są jakieś ogromne. Świetne narzędzie dla wszlekich MG prowadzących kampanie w stolicy władztwa Heinricha X czy też Karla-Franza.

komentarzy 6

  1. Tak zwłaszcza dwie piramidy lewym górnym rogu. tak po za tym jest niezła.

  2. Ta wisi na blogu Magnusa Setera już od dawna, teraz została tylko zaktualizowana o informacje z dodatku Shades of Empire.

  3. Wiem, przecież napisałem, że zaktualizowana. Wersja bodaj 1.11, right? Ja to piszę dla tych, którzy loga nie znają etc.

    Pozdr

  4. przeglądałem ten blog powiem tak jest na wysokim poziomie.

  5. Kiedy zaczynałem grać w Młotka nie miałem pojęcia jak wygląda Altdorf. Opisałem go moim równie niedoświadczonym graczom jako niewielkie miasteczko zamieszkałe przez +/- 800 ludzi. Szkoda, że wtedy nie było czegoś takiego jak ta mapa 😀

  6. 2 linki ze strony Worhammera Online
    Dla kraśnych:

    Dla ziemniaków:

    🙂

Skomentuj

