Obława

gory-srodkowe3

Wrzucam kolejną przygodę. Tym razem nastawioną głównie na akcję. Rzecz pochodzi z mojej obecnej kampanii, toteż może wydawać się trudna do zaadaptowania do własnych celów. W miarę możliwości starałem się uczynić to łatwiejszym poprzez zminimalizowanie wątków pobocznych oraz takie opisanie bohaterów przygody (postacie moich graczy), by łatwiej było wich roli obsadzić inne postacie.

Przygoda toczy się zimą na Wzgórzach Schwarzestein (na mapie Middenheim oznaczane jako Blackstone Hills), kładąc nacisk na działania szczególnie jednego bohatera.  Sądzę, że odpowiednio podkreślony wątek dzieci ochranianych przez postać jednego z graczy może wprowadzić sporo ciekawych i dość emocjonalnych sytuacji podczas sesji ( u nas wprowadziło, prawda Pablo? :P)

OBŁAWA

Komentarze 4

  1. Spaniała przygada w którą grałem przede wszystkim emocje lubię te słowne i akcji. Nawet kiedy to było na dworze i te same emocje to też mi się podołała przygoda. To tak jak by się czytało Tytusa Andronikusa. Ciągłe napięcie emocjonalne podejmowanymi decyzjami ( te które się podejmuje szybko a nie godzinami). Według tomka moje postać jest wyznania bardzo ortodoksyjny wyznania Ulrkańskiego, że bóg zsyła mi przeszkody a jak je przejdę to już moje decyzja i życie z nią to jest dla mnie Urkanizm ale to nie jest dla zwykłego człowieka drago w tym świecie. Może dla graczy co grali w tę przygodę moje decyzje nie były fanatyczne , a ja to inaczej widzę podejmowanie wyborów. A to przecież warhammer!! I Podziękowania dla komórki za wsparcie. Czasem myślę czy dobrze zgrałem ale tylko gra.

    kulony w jakiejś ciemnej jamie smaczniem sobie spał
    I spały małe wilczki dwa – zupełnie ślepe jeszcze
    Wtem stary wilk przewodnik, co życie dobrze znał
    Łeb podniósł, warknął groźnie, aż mną szarpnęły dreszcze
    Poczułem nagle wokół siebie nienawistną woń
    Woń, która tłumi wszelki spokój, zrywa wszystkie sny
    Z daleka ktoś gdzieś krzyknął nagle krótki rozkaz – goń!
    I z czterech stron wypadły na nas cztery gończe psy!

    Obława! Obława! Na młode wilki obława!
    Te dzikie, zapalczywe, w gęstym lesie wychowane!
    Krąg śniegu wydeptany! W tym kręgu plama krwawa!
    Ciała wilcze kłami gończych psów szarpane!

    Ten, który na mnie rzucił się, niewiele szczęścia miał
    Bo wpadł prosto mi na kły i krew trysnęła z rany
    Gdym teraz – ile w łapach sił – przed siebie prosto gnał
    Ujrzałem małe wilczki dwa na strzępy rozszarpane!
    Zginęły ślepe, ufne tak, puszyste kłębki dwa
    Bezradne na tym świecie złym, nie wiedząc kto je zdławił
    I zginie także stary wilk, choć życie dobrze zna
    Bo z trzema na raz walczy psami i trzech ran na raz krwawi.

    Obława! Obława! Na młode wilki…

    Wypadłem na otwartą przestrzeń, pianę z pyska tocząc,
    Lecz tutaj także ze wszech stron – zła mnie otacza woń!
    A myśliwemu co mnie dojrzał już się śmieją oczy
    O ręka pewna, niezawodna podnosi w górę broń!
    Rzucam się w bok, na oślep gnam, aż ziemia spod łap tryska
    I wtedy pada pierwszy strzał, co kark mi rozszarpuje
    Wciąż pędzę słyszę jak on klnie i krew mi płynie z pyska
    On strzela po raz drugi! Lecz teraz już pudłuje!

    Obława! Obława! Na młode wilki…

    Wyrwałem się z obławy tej, schowałem w jakiś las,
    Lecz ile szczęścia miałem w tym to każdy chyba przyzna
    Leżałem w śniegu, jak nieżywy długi, długi czas
    Po strzale zaś na zawsze mi została krwawa blizna!
    Lecz nie skończyła się obława i nie śpią gończe psy
    I giną ciągle wilki młode na całym wielkim świecie
    Nie dajcie z siebie zedrzeć skór! Brońcie się i wy!
    O bracia wilcy! Brońcie się nim wszyscy wyginiecie!

    Obława! Obława! Na młode wilki…

    ps. I tak bym tego nie wziął. A przede wszystkim podziękowania Jurgen Heinrich Schwartwartzkopff von Usingen.

  2. Chciałbym dodać że do połowy przygody wiałem więcej ph nisz odsiecz.

  3. Zywotności. No miałeś. Tak to jest jak się prowokuje strzelaninę z Bretończykami w karczmie, hehe 🙂
    Ktoś przeżył przecież trafienie z garłacza 🙂

    Pozdr

  4. tak ja na wstąpię miałem 15 do ich średnio 70 ph 😀

Skomentuj

