Guardmouse Dalia

Był Gisbourne, był Connor, to teraz Dalia. Też autorstwa Madzi.

Ech i daruję tern hełm, choć wygląda w nim jak mysia wersja Walkirii z opery Wagnera :).

Jak widać podstawową bronią Dalii jest tarcza, tu chyba jeszcze stara wersja (a gdzie nowiutka emaliowana na czerwono blacha? :))

dalia

komentarze 4

  1. Bo miała wyglądać ja jak mysia wersja Walkirii z opery Wagnera. :] W końcu to bohaterska, dzielna mysz. ;]
    A tarcza…. cóż, ta była bardziej klimatyczna, jednak kołpak samochodowegy już mi się trochę gryzł z klimatem. ;D ;D

  2. EEE no myszka klaaasyk! Jak zaje… z tarczy to ho ho 🙂 ale ja sie pytam gdzie bulgo na koziolku??? 😉

  3. Maro, pracuje nad tym.. Kozioła mam jak się patrzy, i z kurwikami w oczach, i nawet „osprzęt” do niego jest, ale za cholerę nie mogę znaleźć takiego Bulga, żeby mi pasował…. 😦

Skomentuj

