Zhufbar i okolice

Wrzucam efekty pracy nad opisem Zhufbaru, jednego z krasnoludzkich państw w Górach Krańca Świata. Mapki zrobione w darmowej, sieciowej wersji Hexographera okazują się nie tylko czytelne, ale i miłe dla oczu, a sam program po rozgryzieniu opcji, prosty niczym umysł goblina.

Tutaj wrzucam wersję bez numeracji hexów, ale dla wszelkich zabaw RPGowych wygodnie jest nanieść powyższe, co też program umożliwia.

Na dniach (jakoś chyba do soboty, może niedzieli) wrzucę cały moduł.

Mapa władztwa króla Morgrima Żelaznej Kuźni

komentarzy 10

  1. Nie doceniasz złożoności umysłu goblina. : / :

  2. Oj doceniam niestety, doceniam :(. Mam jednego w drużynie.

  3. SNOTLING! 😀

  4. I to który został ministrantem Zamolxisa czy jak się ten barbarzyński bożek nazywa.

  5. Wow, D&D: Known World stajl. 🙂 Sprawdź maila, wysłałem Ci AKS Hexmappera.

  6. @ Jarl
    Dzięki, odebrałem. Na pewno się przyda.
    W D&D takie mapy były?:)

    @ Amer
    Tiaaa, cholera wie, co jeszcze MAro wyciśnie z tej postaci 🙂

  7. Ten Hexmapper bazuje na mapach z lat 80.

  8. Smartfox:
    – ten mały zielony skurczak który potrafi zaadaptować się do każdych warunków i goblinia armia ucząca się posługiwać się bronią palną to dowody na to że duch czasów się zmienił w starym świecie – czego nie można zniszczyć należy uznać jako partnera.Dobrze że to my (drużyna ) jesteśmy pierwsi .

  9. Jak dla mnie kawal niezlego softu!

  10. @ Gonzo
    No właśnie się przekonałem do niego.

    @ Jarl
    AKS niezły, mniejsze możliwości (nie znalazłem rysowania linii: rzek etc., ale może pobieżnie patrzyłem), ale za to można własne bitmapy dać pod tereny, to świetnie.

    @ Amer
    No cieszę się, że widać zmiany. W sumie ciągle o to mi chodzi.

Skomentuj

