Wympieł na SWEXie – Postacie

Umieszczam przesłane mi przez Marcina postacie komandosów Wympieła. Poza opisem sepcnazowca znajdują się tam statystyki (atrybuty, umiejętności).

Przypomina, że ogólnie każda postać mi pasuje, poza Paninem, więc jeśli on mi zostanie, Marcin będzie musiał jakoś to rozwiązać (losowanko?:))

Specnazowcy:

Wiktor Suzorow

Misza Rogozin

Michaił Karaimowicz

Borys Azumov Gotunkov

Aleksander Panin

Postacie są dość wypasione, więc od razu mnie zastanawia, z jakim paskudztwem będziemy się naparzać :).

Komentarzy 12

  1. Patrząc na profile postaci to chyba nie ma wogole zwiadowców poza „może” snajperem . Zasadniczo jest tylko drużyna „uderzeniowa” a jesteśmy na wrogim terytorium .
    Pozwolę sobie na małe wynurzenie z mojego brodzika intelektualnego : podzielmy się na drużyny na wg fire&maneuver na zasadzie uproszczonej – tj jedna ,dwie osoby od rozpoznania , druzyna uderzeniowa i drużyna do walki na dystans przy użyciu broni wsparcia do obezwładniania ogniem przeciwnika. Eh,pewnie i tak nikt nie będzie chętny – polski indywidualizm 😀

  2. oczywiście snajper byłby w drużynie „obezwładniającej” podobnie specjaliści od broni ciężkiej i medyk – zwykłe sołdaty nawet bez umiejętności do skradania się jako zwiad/drużyna do walki na krótki dystans. Nie mam pojęcia czy do SWEXU to pasuje ale klimacik byłby bardziej realistyczny .

  3. Dsz: Gotunkov (tropienie),Suzorov (zasadzki)
    Dobezwł : Rozgozin,Karaimowicz , Panin

    Osobiście wolałbym Suzorova z tyłu bo jest medykiem ale ma 6 zmysł i wypasione umiejętności do wykrywania zasadzek .Panina pchnąłbym do przodu ale w końcu to dowódca…

  4. A niech tam – może tak będzie lepiej- co o tym sądzicie ?

    Grupa szturmowa :
    Panin(dowodzenie manewrem tj. szturmem,odwrotem ,flankowaniem ) ,Gotunkov (tropienie), Suzorov (zasadzki)

    Grupa obezwładniająca:
    Rozgozin, Karaimowicz

    Grupa obezwładniająca ma jedynie mieć na uwadze że nie jest jej celem poprostu strzelanie do wroga. Mają umożliwić poprzez osłone ogniem wykonanie manewru grupie szturmowej tj np flankowanie,odwrót , szturm i uniemożliwić adekwatne akcje po stronie wroga.

  5. Postacie i umiejętności, które są tu zamieszczone, to propozycja z mojej strony. Na początku sesji możemy dograć pewne szczegóły w umiejętnościach :). Jeżeli macie jakieś propozycje w tym względzie to piszcie GG 4512214

  6. Hej a może przy okazji umówilibysmy się na trenowanie pewnych aspektów rosyjskości naszych postaci w weeekend? (imprezka/piwko)

  7. Mi się moja postać podoba jak nic :D:D:D.

  8. A możecie napisać KTO KIM GRA? Bo się pogubiłem…

  9. Ja biore Gotunkova ,gdyby nikt inny nie chciał dowódcy to się moge wymienić.

  10. Dzięki Kamil, ale to chyba znaczy, ze tym razem Ty podowodzisz. Obiecuję być Twoją wierną, czerwoną gwardią i usuwać nieprawomyślność. 🙂

  11. hehehe dzieki za zaufanie 🙂 To wezme Panina . Zobaczymy co to bedzie …

  12. Witajcie , w kontekście ostatnich wydarzeń nie mam jakoś nastroju na grupową zabawę. W tym tygodniu w wtorek na grach mnie nie będzie.Jako kiepski absolwent politologii – mogę napisać tylko że tego co się zdarzyło nie umiem na razie z niczym porównać.

Skomentuj

