Biały Orzeł w Hyborii – scenariusz do HEXa (i SWEPLa)

Wrzucam do Biblioteki scenariusz, który niedawno rozegraliśmy (preludium dla graczy, raport cz. 1 i cz. 2) w Hollow Earth Expedition. Zaznaczam, iż sama linia fabularna jest bardzo ogólnikowa (w sumie tylko 3 strony). Z jednej strony pozwala MG na dużą dowolność i kombinacje w obrębie przygody, z innej … no właśnie jest ogólnikowa i być może miejscami niejasna. Wszystko z tego powodu (wiem, tłumaczą się winni), iż przygoda przypominała w momencie prowadzenia zbiór luźnych notatek i nie była przewidziana do publikacji. Tutaj z grubsza poddałem ją pewnej redakcji, uporządkowałem kilka elementów i dodałem statystyki NPCów i sprzętu do Savage Worlds.

Zachęcam do pobrania i zapoznania się. Z chęcią wysłucham wszelkich uwag.

Biały orzeł w Hyborii


Jedna odpowiedź

  1. Super, że się pojawiła :). Ponieważ nie mogłem w niej uczestniczyć osobiście – przeczytałem z przysłowiowymi „wypiekami na twarzy” 🙂

Skomentuj

