Następna sesja – czysto organizacyjnie

W następny wtorek Madzia prowadzi „Zew Cthulhu” i prosi o przygotowanie postaci.

Założenia (piszę, co mi przekazała):

Czas: Czasy Kuby Rozpruwacza (circa 1888)

Miejsce: Londyn

Postacie: Początkujący opiumiści. Mi wychodzi, że to powinny być postacie raczej lepiej sytuowane, ale być może się mylę.

Na umiejętności ilość punktów wedle podręcznika + 10. Ponadto każda z postaci ma wybraną umiejętność „Sztuka” na ok. 50 %.

Proszę tutaj deklarować się, kto zamierza kim zagrać. Ja myślałem o arystokracie-podróżniku, rysowniku i myśliwym. Akurat czytam wspomnienia hr. Potockiego z wyprawy do Somalilandu, więc mi pasuje. O ile mi Madzia da sztucer Holland & Holland :).

 

EDIT: Jeśli ktoś nie ma podręcznika, może skorzystać z generatora Byakhee 3.01, do tworzenia postaci. Chociażby STĄD

komentarze 3

  1. To ja gram kapitanem żaglowca „Golden Goose” ze skłonnością do poezji (raczej grafomani). Twardy jak żelazobeton i nawykły do wydawania poleceń.

  2. To chyba Jaro stworzymy dream team:).

  3. lekarz, chirurg, wiolonczelista. dla zabicia czasu gra w rugby, a czasami walczy na ringu. obie dziedziny sportu bez znaczących sukcesów. w sumie to bez jakichkolwiek sukcesów, poza licznymi stłuczeniami, siniakami, a nawet złamaniami. dla uśmierzenia bólu wciągnął się w opium.

Skomentuj

