BRP Conan – karta postaci

Wreszcie udało mi się stworzyć kartę postaci pod setting.

Do pobrania po kolei:

1. Karta postaci – wersja angielska.

2. Karta postaci – wersja angielska – w wersji interaktywnej.

3. Karta postaci – wersja polska (częściowo)

4. Karta postaci – wersja absolutnie i całkowicie polska (wykonana przez jedną z graczek, dzięki Madziu!)

Wersję interaktywną robiłem w wygodnym programie sieciowym (dzięki Paladynie za poinformowanie o jego istnieniu): PDFescape.

komentarzy 12

  1. Ta moja karta ma jeszcze kilka rzeczy do poprawki… 🙂

  2. Materiały wybuchowe? Ciężkie maszyny? 🙂

  3. Dzięki Lisie, super karty.
    Hyborio – nadciągamy !!!

  4. Maszyny to np. katapulty i te inne oblężnicze na myśli miałam….
    A materiały wybuchowe to dynamit… No co, nie ma dynamitu?? Nie ma dynamitu??!! Jak to… nie ma dynamitu?!
    Fakt, się zagalopowałam 🙂

  5. Magda bobra robota

  6. Bóbr zrobił kartę? 😀 😀 Niech żyją bobry i boberki:).

    W ramach hołdu pieśń o pięknym brązowym bobrze Wynony:

  7. http://kwejk.pl/obrazek/174166/golenie,bobra.html 🙂 🙂 🙂 Paweł, przestań szpiegować rodzinkę Motyli 😉

  8. ze co :\

  9. I wyszło na jaw, jak ja karty robię, i te inne… A tak pilnie strzegłam sekretu! Jak on się dowiedział, no jak?? Pod łóżkiem go nie było, sprawdzałam. Może lodówka…? Paweł ma lepszy wywiad od Mosadu 🙂
    Bóbr WQynony rewelacja… 😀 😀

  10. Teraz to nam ciągle karty będziesz robić :).

    Paweł jest wywiadem:).

  11. mów mi 007 :p

Skomentuj

