Nowe wydanie Conana

W sierpniu film, a jesienią REBIS zacznie wydawać opowiadania o Conanie. Co ciekawe publikacja zamknie się w trzech tomach, za

wierając najprawdopodobniej tylko opowiadania autorstwa REHa.

Tytuły trzech tomów:

1. Conan i pradawni bogowie
2. Conan i skrwawiona korona
3. Conan i miecz zdobywcy

Wskazują one, że bazą publikacji w naszym języku będą wydania Wandering Star (UK) i Del Rey (US). Brytole znają je pod tytułem Conan of Cimmeria vol. 1-3, a gumożuje jako:

1. The Coming of Conan the Cimmerian 
2. The Bloody Crown of Conan.
3. The Conquering Sword of Conan.

Poza opowiadaniami zawarto w nich mapy

narysowane przez REHa, konspekty nienapisanych opowiadań (przynajmniej część z nich ukazała się potem w wersji napisanej przez de Campa), fragmenty nieukończonych etc.

I cholera znów szykuje się wydatek.

Poniżej okładki publikacji z Del Rey. Jeśli tylko podobnych by się trzymali u nas, będzie całkiem fajnie. Nota bene Del Rey

wydało jeszcze szereg innych antologii REHa, m.in.: El Borak and other desert adventures oraz The Horror Stories of Robe

rt E. Howard (tutaj m.in. wrzucono opowiadania o Solomonie Kane’ie). Może decydenci w REBISie pójdą za ciosem?

komentarzy 7

  1. Mam co prawda tasiemcowe wydanie Conana Mściciela Najemnika Pojemnika Penetratora oraz Oprawcy Introligatora (a przynajmniej jego początkowe kilkanaście tomów), ale chyba się skuszę na nowe wydanie. Ciekaw jestem jak będzie z tłumaczeniem i czy nie dojdzie do tłumoczenia.

  2. Wydanie z PIKu? Mam pierwsze 8 tomów, potem nie bardzo mogłem sobie pozwolić, zresztą nie było warto kupować większości. Przyznaję, większość przeczytałem w ebookach. 🙂

  3. To chyba to samo wydanie – miało twardą oprawę i różne kryptogejowskie grafiki na okładce (IHMO oczywiście). Ja zaprzestałem kupowania, bo zaczęły w serii pojawiać się straszliwe gnioty – na jądra Seta! 😉

  4. @ Robert
    No nie?:)

    @Dabliu
    Jasne, w dziewiątce była Godzina Smoka, ale to mam jeszcze z Alfy, więc nie kupowałem na Allegro. Zresztą dość wysokie ceny osiągają.

Skomentuj

