Conan i pradawni bogowie w Rebisie już wkrótce

Ze spora obsuwą (zapowiadany na początek jesieni) 6 XII 2011 wyjdzie pierwszy tom cyklu Howardowskiego o Conanie w edycji Del Rey.

Więcej informacji na stronie Rebis. 

 

komentarzy 8

  1. Pierdzielony okres świąteczny. Kiedy ja te wszystkie książki, które kupiłem/na pewno kupię zdołam przeczytać? 😐

  2. Witam w świecie obfitości :). Mam to samo. Po przejrzeniu po przeprowadzce książek okazało się, że mam ok. 150 tytułów do przeczytania. Plus to, co mam na czytniku:).

    W razie wybuchu wojny nuklearnej mam co robić (o ile znajdę miejsce w jakimś schronie).

  3. Tak samo u mnie. Czeka mnie ze czterdzieści erpegowych podręczników (ciągle w kolejce do czytania więcej ich przybywa niż ubywa) plus tuzin powieści. A czasu jakoś się mniej ostatnio zrobiło…

  4. Podręczników nie policzyłem, ale jest ich ok. 25-30. Przestałem ostatnio nawet kupować.

  5. Próbowałem, ale dalej załatwiam sobie nowe rzeczy. Wciąż zostaje połowa Eberronu, 1/4 D&D 4.0 i kilka innych rzeczy do skompletowania. Tymczasem… wychodzi Legend, Merrie England jest na RQ, do tego przydało by się jeszcze dozbierać bestiariusze do Pathfindera i może Unhallowed Metropolis Revised…

  6. Merrie England miało wyjść na BRP teraz chyba? Na RQ już wyszło. Chyba że coś pokićkałem. Ja akurat czekam na ten setting i na Islandię.

  7. Miało być na BRP, zdziwiłem się, że też na RQ. Ciekawe, kiedy w ogóle wyjdzie (znając Cubicle 7 z dużym poślizgiem). Islandia faktycznie brzmi ciekawie, ale jakoś nie wierzę teraz w jakość produktów Chaosium – na „Chronicles of Future Earth” bardzo się zawiodłem.

    Za to cubiclowy Yggdrasil brzmi świetnie 🙂

  8. Kroniki u mnie czekają na przeczytanie. Ale po przejrzenie faktycznie poczułem, że brakuje rzetelnego przedstawienia scenerii. Wszystko skupia się na jednym mieście. Poza tym to zwykłe fantasy z informacją, że dzieje się w odległej przyszłości. Brakuje nawiązań, spięcia dziejów tamtego świata z naszym. Część settingu poświęcono bodaj magii etc., z mojego punktu widzenia zmarnowano miejsce.

Skomentuj

