Przywitanie (Mash)

Cześć!

Krótko – Tomek nie tylko opublikował już dwa moje raporty, ale na dodatek zaprosił mnie do współtworzenia bloga. I dał mi uprawnienia do jego edycji. Szaleństwo? Też tak myślę…

Ale korzystam z okazji, póki się nie rozmyśli.

W najbliższym czasie wbiję na blog bardzo stary raport z cyberpunkowej przygody sprzed kilku lat oraz jedną całkiem świeżą rzecz – raport z przygody do Zewu Cthulhu granej online, która tym się zasadniczo różni od innych przygód via mail, że będzie skończona (już ją prawie skończyliśmy).

Coś jeszcze? No tak, dwa słowa o sobie. Mieszkam w Krakowie, na co dzień zajmuję się funduszami unijnymi, fantastyka daje mi energię do istnienia w codzienności a w fabularne gram od liceum. A że na początku września jedziemy z ludźmi z licealnej klasy na wyjazd z okazji 15-lecia matury… Więc parę lat ta erpegowa przygoda już trwa.

Moja opinia o rpg? Im dłużej gram, tym bardziej widzę, że nie ma jednej słusznej drogi, świata, mechaniki, sposobu prowadzenia. Zawsze jednak nadrzędną zasadą pozostaje zadowolenie grających osób, czyli to jest fajne, co daje nam frajdę.

Łączę pozdrowienia, Grzegorz (Mash, Mashkaron).

komentarzy 8

  1. Nie wrzuciłem moich słów w poście, więc komentuję tutaj.

    Powiew świeżości się przyda, a i dzięki drugiej osobie (a może i trzeciej, ale to się jeszcze okaże:)) będzie tutaj różnorodniej i ciekawiej. Prawdopodobnie tematyka blogu zatrzyma się głównie na raportach sesyjnych i praktycznych materiałach do gier, w które gram. Co planuje dokładniej Mash, to jeszcze wyjdzie na jaw.

  2. A cała blogosfera chóralnie, niczym na spotkaniu AA: CZEŚĆ MASH! 😉

  3. Porównanie nie aż tak odległe, jak można by się spodziewać na pierwszy rzut oka. Moja małżonka jest absolutnie pewna, że szeroko rozumiana fantastyka to jest jakieś uzależnienie i że powinienem się z tego leczyć…

    Zobaczymy jak z pisaniem wyjdzie – na ile czas pozwoli. Na razie brakuje go nawet na czytanie różnych fajnych rzeczy. Na przykład na liście „to do” (czy raczej „to read”) mam Twoje raporty z Darksuna. Bardzo lubię i klimat postapokalipsy i klimat fantasy (low fantasy) i od dawna mi chodzi po głowie spróbowanie jak smakuje jedno w połączeniu z drugim – i pogranie w Athasie.

  4. Witaj Mash.
    Wyobraź sobie, że moja szanowna małżonka takie samo ma zdanie o fantastyce i erpegowaniu. 🙂

  5. Gdybyśmy chcieli założyć grupę wsparcia, to ze skompletowaniem składu nie mielibyśmy chyba żadnych problemów. He, he…

  6. Mash, napisałeś „małżonka”, nie „była małżonka”, co znaczy że tylko się przekomarza. 😛

  7. Widziały gały co brały więc nie marudzic:-) Moja lepsza połowa za to nakazuje mi grać jak mam czas i ochote:-) I sama lubi fantastyke, choc głównie mangowe laski, ale nie gra:-)
    Może Grześku podzielisz się swoim światem Ice Age do którego tafił na chwile kapral Salomonovich?:-)

  8. > napisałeś “małżonka”, nie “była małżonka”

    Tak. Bo za to świetnie się zgrywamy na innych polach. 😀

Skomentuj

